Share this page

Du håndterer rygsmerter bedst ved at forblive aktiv og lave regelmæssige træningsøvelser, da inaktivitet kan medføre yderligere mobilitetsbegrænsninger og forlænge smerterne. Træningsøvelserne nedenfor kan hjælpe dig med at genopbygge styrken i din ryg. I den tidlige fase af genoptræningen anbefales det at lave træningsøvelser 1 til 3 gange om dagen i 10 til 30 minutter ad gangen.

Hent brochure “Kom i form” i lommeformat

Lav alle øvelserne, men kun i det omfang du kan! Hvis du føler dig dårlig eller får smerter under træningen, så stop den, og kontakt om nødvendigt lægen eller en fysioterapeut.

Anbefalet produkt

Anbefalet produktVoltaren gel®

Det mest solgte topikale non-steroide anti-inflammatoriske håndkøbsmiddel på verdensplan. Effektiv topikal formulering til behandling af smerte og inflammation.

Læs mere

Smertetype oversigt

Smertetype oversigtHvilken smerte har du?

Lær mere om de forskellige typer af smerte, og om hvordan du kan forebygge og behandle smerte.

Læs mere

Smerteguide

SmerteguideOpdag ”The joy of movement”

Prøv det nye og lette interaktive værktøj, der hjælper vej til øvelser, behandlinger og tips, der passer bedst til lige netop dig.

Læs mere

Copyright © 2016