Share this page

Nakkerulninger

Til styrkelse af nakkemusklerne.
Startposition: Stil dig ret op, og kig fremad. Drej hovedet så langt til venstre som muligt samtidig med, at du strækker højre arm vandret ud til siden. Hold positionen i et par sekunder.
Drej så hovedet så langt til højre som muligt, og stræk venstre arm ud til siden. Gentag øvelsen adskillige gange.

Hent brochure “Kom i form” i lommeformat

Lav alle øvelserne, men kun i det omfang du kan! Hvis du føler dig dårlig eller får smerter under træningen, så stop den, og kontakt om nødvendigt lægen eller en fysioterapeut.

Smerteguide

SmerteguideOpdag ”The joy of movement”

Prøv det nye og lette interaktive værktøj, der hjælper vej til øvelser, behandlinger og tips, der passer bedst til lige netop dig.

Læs mere

Smertetype oversigt

Smertetype oversigtHvilken smerte har du?

Lær mere om de forskellige typer af smerte, og om hvordan du kan forebygge og behandle smerte.

Læs mere

Anbefalet produkt

Voltaren gel®Voltaren gel®

Det mest solgte topikale non-steroide anti-inflammatoriske håndkøbsmiddel på verdensplan. Effektiv topikal formulering til behandling af smerte og inflammation.

Læs mere

Copyright © 2016