Share this page

Find din sportsgren

Er du på udkig efter nye måder at holde dig i form på? Brug dette simple værktøj til at finde den sportsgren eller træningsøvelse, der passer bedst til dig. Se alle sportsgrene >>

Aerobics
...er en sikker måde at holde sig i form og rask på. Når du laver aerob træning, såsom gang, svømning, cykling og dans, gør du brug af kroppens store muskelgrupper, for eksempel ben, ryg og arme.
Badminton
...giver dig de mange helbredsmæssigt gavnlige effekter af aerob træning og får dig til at føle dig tilpas, stærk, motiveret, entusiastisk og ung.
Basketball
...er god kardiovaskulær træning, der samtidig gavner samarbejdsevnerne, koordinationen, selvtilliden og de sociale færdigheder.
Cykling
...er en sjov aktivitet, der gavner helbredet på mange måder, og som kan nydes af hele familien.
Dans
...er en sjov måde at oparbejde eller vedligeholde en god form på for folk i alle aldre. Dans forbedrer din fleksibilitet og styrke og er desuden en social aktivitet, der giver dig god mulighed for at møde nye mennesker.
Fodbold
...kan forbedre din almene form og udholdenhed. Da fodbold også er en konkurrencepræget holdsport, kan det forbedre dit selvværd, dine sociale færdigheder og din disciplin.
Forhindringsbaner
...består af en række udfordrende øvelser, der forbedrer din almene form. Du kan træne alene eller sammen med et hold.
Gåture / Vandring
...er perfekt til at komme væk fra gymnastiksalens monotone træning og få pulsen i vejret.
Løb
...er en rigtig god metode til kalorieforbrænding og vægttab. Løb er også en social sportsgren – tusindvis af mennesker løber i klubber hver dag.
Pilates
...kan udøves af alle, uanset alder og fysik. Pilates er fremragende træning i afslapning, koordination, koncentration og åndedræt.
Rulleskøjtning
...er alle tiders aerob træning for folk i alle aldre og gavner både krop og sjæl.
Squash
...forbedrer ikke alene din kondition og styrker din overkrop, det er også en social sport, der samtidig kan afhjælpe stress.
Stavgang
...er ikke kun god træning og en fin måde at komme i bedre form på, det er også et godt middel til mental afslapning og afstressning.
Svømning
...er en sund og skånsom aktivitet, der kan nydes af alle, uanset alder og fysik. Svømning gavner dit helbred på mange måder, og du kan svømme alene eller deltage i holdtræning.
Tae Bo
...er rigtig god kardiovaskulær træning, der også forbedrer din balance, fleksibilitet og koordination og medvirker til, at du får en positiv selvopfattelse.
Tennis
...er ikke bare en sjov måde at forbedre din almene form på, det kan også afhjælpe stress.
Vintersport
...såsom at stå på ski eller snowboard, er en fremragende måde at få frisk luft på, alt imens du træner.
Volleyball
...er en kompetitiv og krævende sportsgren, der holder dig i form og aktiv, og som udvikler dine samarbejdsevner på en sjov måde.
Yoga
...er en kombination af træningsøvelser, afslapnings- og åndedrætsteknikker, der bekæmper stress og forbedrer leddenes bevægelighed.

Smerteguide

SmerteguideOpdag ”The joy of movement”

Prøv det nye og lette interaktive værktøj, der hjælper vej til øvelser, behandlinger og tips, der passer bedst til lige netop dig.

Læs mere

Anbefalet produkt

Anbefalet produktVoltaren gel®

Det mest solgte topikale non-steroide anti-inflammatoriske håndkøbsmiddel på verdensplan. Effektiv topikal formulering til behandling af smerte og inflammation.

Læs mere

Hvad er smerte?

Hvad er smerte?En hurtig guide til den vigtigste viden om smerte.

Lær mere om smerte – find ud af, hvorfor det af og til er nødvendigt at føle smerte, og hvordan du kan identificere den.

Læs mere

Copyright © 2016