Share this page

Udstrækning

Stil dig med hænderne bag hovedet, lås fingrene.
Brug hænderne og armmusklerne til at skubbe hovedet frem og ned. Brug samtidig nakkemusklerne til at modarbejde denne bevægelse. Samtidig med at du laver disse to modsatrettede bevægelser, skal du langsomt føre hovedet nedad, indtil hagen rører brystet.
Derefter løsner du trykket på hovedet og vender tilbage til normal position. Gentag øvelsen op til 10 gange à 10 sekunder.

Hent brochure “Kom i form” i lommeformat

Lav alle øvelserne, men kun i det omfang du kan! Hvis du føler dig dårlig eller får smerter under træningen, så stop den, og kontakt om nødvendigt lægen eller en fysioterapeut.

Smerteguide

SmerteguideOpdag ”The joy of movement”

Prøv det nye og lette interaktive værktøj, der hjælper vej til øvelser, behandlinger og tips, der passer bedst til lige netop dig.

Læs mere

Smertetype oversigt

Smertetype oversigtHvilken smerte har du?

Lær mere om de forskellige typer af smerte, og om hvordan du kan forebygge og behandle smerte.

Læs mere

Anbefalet produkt

Voltaren gel®Voltaren gel®

Det mest solgte topikale non-steroide anti-inflammatoriske håndkøbsmiddel på verdensplan. Effektiv topikal formulering til behandling af smerte og inflammation.

Læs mere

Copyright © 2016